Gelukkig en gezegend 2009

Deze week was een gekkenhuis, vanwege eerste en tweede kerstdag en alle drukte daarom heen. Ook door de voorbereidingen op het eind van het jaar, liepen een hele hoop dingen niet zoals normaal, zoals we gepland hadden, maar toch was het een fantastisch Kerst hier in Suriname. Het is echt raar, het was bewolkt, warm en het regende. Het voelde helemaal niet als Kerst, maar toch ook weer wel.

Spin dec 2008

Een flinke spin

Doopdienst Benjamin en zijn zoon Ray

Afgelopen zaterdagochtend zijn Benjamin en zijn zoon Ray gedoopt. Op zondag zijn ze bevestigd en is Karlien, de vrouw van Benjamin gedoopt. Dit was echt geweldig! De Geest was sterk aanwezig, ondanks dat iedereen haast had en alles er nog  even extra tussen Kerst en oud en nieuw is gestopt. Ook heeft Henny (die vorige week gedoopt is en de vriend van Rachela is) het Aaronische priesterschap ontvangen. Oftewel een heel bijzondere kerkdienst met een hele hoop geestelijke ervaringen voor iedereen die er aanwezig was.

doopdienst 29-12-2008 Foto van Elder Croese en wat onderzoekers

Karlo

Op de doopdienst van Karlien gaf Karlo (vorig week gedoopt) zijn getuigenis, ondanks dat hij heel zenuwachtig was ging het geweldig! Hij is echt fantastisch! Steeds zegt hij tegen ons: "Broeders Rider en broeders Croes", zo noemt hij ons, omdat het hem niet lukt om onze namen goed uit te spreken, "Ik wil meer leren, ik wil meer over het evangelie weten" en dan zeggen wij hem dat dat precies is wat hij kan doen, omdat we nooit volleerd zullen zijn in het evangelie en dat wij er ook constant nieuwe dingen bijleren. Op het moment is hij hard in het Boek van Mormon aan het lezen. Het is echt geweldig om te zien hoe hij iedere keer als hij ons ziet weer verteld wat er gebeurd is met Nephi Lehi of iemand anders uit het Boek van Mormon. Hij houd er echt van en ziet hoe het zijn leven kan helpen. Hij heeft echt een geweldig getuigenis van het Boek van Mormon. Ik vind dat heel bijzonder om te zien. Ook omdat hij mij ook helpt om te zorgen dat ik dingen beter onthoud en doorlees. Omdat ik ook laatst weer opnieuw ben begonnen (omdat ik het weer uit had), vraagt hij me steeds waar ik ben. Dat is echt leuk.

Ik houd veel van de mensen hier. en ik ga hard werken in het aan komende jaar.

Koekjes kerst De koekjes die we hebben gebakken voor de leden en onderzoekers

Ik wens jullie allemaal een gelukkig en gezegend 2009 toe.

Groetjes elder Croese.

1 reacties:

Hallo vrienden, dit is mijn getuigenis. We zijn 5 jaar getrouwd en 9 jaar samen. We waren 4 maanden gescheiden. Hij wil weg en is niet bereid ons huwelijk te redden. We zijn een geweldig stel geweest (ik geloofde dit tenminste) en maken zelden ruzie. Maanden voordat hij van huis ging, was hij zo inactief en sliep hij veel. Ik realiseerde me dat hij een emotionele affaire had met iemand en hij bevestigde dat hij zich tot haar aangetrokken voelde. Vervolgens zei hij dat hij niet meer van me houdt en niet bij me kan wonen. Ik smeekte, huilde enzovoort, maandenlang. Ik had zo veel hulp nodig en ik wilde mijn man terug. Ik was op internet aan het surfen toen ik een getuigenis zag van een dame over hoe Dr. Ajayi de grote spreukster die hielp bij het genezen van vleesbomen, en zij in staat was om een ​​eigen kind te krijgen dat op zijn beurt de vrede in huis herstelde. ze laat zijn contact vallen en ik heb het gekopieerd, in eerste instantie was ik sceptisch over contact opnemen, maar ik heb echt een blijvende oplossing voor mijn probleem nodig, dus ik stuur hem een ​​bericht waarin ik mijn situatie aan hem uitleg, hij zei dat ik er zeker van moest zijn dat mijn man zal komen terug naar mij als ik zou doen wat hij zei, ik deed alles wat hij zei dat ik moest doen en op de vierde dag kreeg ik een verontschuldigende tekst van hem waarin hij zei dat hij niet weet wat hem overkwam, die avond kwam hij terug naar huis en smeekte voor al zijn verkeerde daden en sindsdien zijn onze liefde en ons huwelijk sterker geworden. Ik wil speciaal de grote betoverer Dr. Ajayi bedanken voor zijn goede werk en voor het weer gelukkig maken in het leven. Als je hetzelfde huwelijksprobleem ervaart of als je andere problemen hebt die je onder druk zetten, neem dan vandaag nog contact op met Dr. Ajayi via e-mail: Drajayi1990@gmail.com of Whatsapp-nummer: + 2347084887094. Hij is in staat om elke spreuk uit te voeren die je maar kunt bedenken, ik ben een levend getuigenis.

Een reactie posten