Lees het Boek van Mormon

Hoi allemaal hier ben ik weer,

broeder Wirjo als kerstman Broeder Wirjo als kerstman

Nou ik hoop dat jullie de foto’s leuk vinden. Jaja een extra deze week.

Wonderen

Deze week was geweldig, we hebben weer vele wonderen gezien. Oké, even een vervolg op het verhaal van Benjamin. Vorig week zondag was hij begonnen met stoppen met roken en afgelopen zaterdag had hij maar liefst 0 sigaretten gerookt! Wow wat een wonder! Ik zei nog tegen Elder Riding: nou hoe zou dat boek verkopen “van 80 tot 0 in een week, een handleiding om te stoppen met roken,het Boek van Mormon!” Benjamin heeft veel in het Boek van Mormon gelezen deze week om hem die kracht en hulp te geven die hij nodig had. Ook is hij in één dag helemaal gestopt met koffie drinken. Dit is echt een wonder!

doopdienst  15-21 december 2008

Doopdienst

Dan hadden we ook deze week een doopdienst, met niet 1, niet 2, maar met maar liefst 5 dopelingen! En ook al ben ik er onwijs enthousiast over, ik wil het niet laten klinken of dat dit mijn werk is, want dat is het niet. Al deze mensen, daar heb ik eerlijk gezegd niet veel voor gedaan. Ze waren zo voorbereid door Hemelse Vader dat ze gedoopt  wilden worden en dat ze de waarheid herkende toen ze het hoorde. Alles zijn zegening van Hemelse Vader en ik voel me onwijs gezegend dat ik de gelegenheid heb om dit mee te maken en te zien hoeveel geluk het deze mensen geeft in hun leven en hoe hun leven veranderd als ze het herstelde evangelie van Jezus  Christus accepteren en naleven.

Getuigenis

Ik weet dat dit Gods enige ware kerk is en dat het door de profeet Joseph Smith is hersteld. Dat wij allemaal door gehoorzaamheid aan de wetten en verordeningen van het evangelie werkelijk gelukkig kunnen worden en eeuwig leven zullen verkrijgen, om voor eeuwig in een staat van nimmer eindigend geluk samen met onze Hemelse Vader, Jezus Christus en onze geliefde samen te wonen.

In het bijzonder in deze tijd dat we de geboorte van Jezus Christus, onze heiland en verlosser herdenken wil ik jullie allemaal het beste wensen en nodig ik iedereen uit om het Boek van Mormon te lezen, de boodschap die het bevat in hun hart te overwegen en God de Eeuwige Vader in geloof en in de naam van Jezus Christus te vragen of dat deze dingen waar zijn. Ik beloof dat wanneer jullie dat doen (of jullie het al eerder hebben gedaan of niet), God de waarachtigheid ervan aan jullie zal openbaren door zijn Heilige Geest en dat dit jullie zal kunnen helpen in jullie leven zodat jullie door dit boek en door het naleven van de leringen erin werkelijk gelukkig zullen worden.

kerst 2008 Croese- Riding

Ik wens jullie prettige feestdagen en een gezegend en gelukkig nieuw jaar.

Groetjes,

Elder Croese

0 reacties:

Een reactie posten