Aankomst bij zendingspresident

Ik ben gisteren (2 september) veilig aangekomen in Trinidad en Tobago. Het is hier geweldig, de omgeving is geweldig, het is constant genieten. Het weer is wel warm maar niet zo warm als ik had verwacht, het is wel te doen.

Vanavond (3 september) ga ik naar Suriname toe en daar kom ik laat aan. Ik dien in Koewarasang, in Paramaribo en mijn trainer is Elder Ash. Ik heb er veel zin in.

Het werk is geweldig. Gisteren heb ik hier in Trinidad gediend en heb ik twee lessen gegeven en een hoop mensen uitgenodigd om naar kerk te komen.

Hier (eindelijk) een paar foto's, van mij met de zendingspresident en zijn vrouw, alle nieuw aangekomen elders bij elkaar en van de maaltijd die we met elkaar genuttigd hebben.

Op het blog van de zendingspresident zijn vrouw, http://westindiesmission.blogspot.com
staan nog meer foto's en informatie.

Groetjes,
Elder Jared Croese



0 reacties:

Een reactie posten