Alleen nog maar JOVO kamp

Dinsdag avond zijn we met een grote groep vrienden naar de nieuwe Batman film 'The Dark Knight geweest. Het is echt een goede film, zeker een aanrader om te zien. Die Joker is echt geniaal gespeeld in deze film. Alleen vond in de stem van Batman in zijn batkostuum een beetje jammer, maar voor de rest zeker een aanrader om te zien.
's Woensdags was mijn opa jarig en is het eindelijk gelukt met de juwelier. Ik heb mijn zakhorloge, echt een mooi ding: zilver/metaal kleurig met klepje aan de voorkant en de achterkant is helemaal glad. en een net uurwerk. Ik ben er echt helemaal blij mee.
Donderdag zouden we met een groep gaan snowboarden in een indoor hal in Bottrop maar dat ging niet helemaal zoals het gepland was. Toen we eenmaal in Bottrop aangekomen waren en bij de indoor hal naar binnen gingen bleek, door een storing, de hele baan verijzelt te zijn. En ja, snowboarden gaat niet op ijs, want dat moet je op sneeuw doen. Na veel gezeur eindelijk de toezegging gekregen dat we van het Nederlandse ticket bedrijf ons geld terug zouden krijgen. Toen zijn we maar iets anders gaan doen. We zijn naar een Romeins openlucht museum gegaan waar wat romeinse ruïnes en nagebouwde romeinse dingen stonden. Het is verder en hele leuke dag geworden en er zijn zelfs nog wat mensen verbrand door het mooie weer. Het enige andere minpuntje was dat er twee mensen hun portemonnee kwijt waren geraakt, maar gelukkig zijn die na lang rijden en zoeken weer terecht gekomen.
Vrijdags zat ik natuurlijk weer in de tempel. Het was heel bijzonder omdat twee vrienden van mij gingen trouwen en ik bij hun tempelverzegeling mocht zijn. Dit was echt heel bijzonder en opbouwend om mee te maken en ik ben blij dat ik van die goede geest heb kunnen genieten.
Na de tempel ben ik naar de verjaardag van Marnix geweest. Hier was het natuurlijk ook weer heel gezellig.
Afgelopen zaterdag had ik 's avonds van 19:00 tot rond 22:00 mijn afscheids feestje. Ik vond het hartstikke gezellig en ik ben blij dat er zoveel mensen zijn komen opdagen. Ik heb het erg naar mijn zin gehad.
Nou ik brij er nu maar een einde aan want ik ga zo naar kamp. Volgende week plaats ik in ieder geval nog een berichtje en dan kan het even een paar weekjes onregelmatig zijn omdat ik op de MTC als het goed is geen e-mail heb. Het duurt dus even voor dat de brieven er zijn ,maar ik laat in ieder geval even wat weten als ik veilig ben aangekomen in Salt Lake City.

Tot volgende week. Ik ga er nu een leuk kamp van maken.

Groetjes,
Jared

Tempelverzegeling: wij geloven dat een huwelijk iets eeuwigs is . Men heeft dit na de dood en opstanding nodig om in gezins- en familieverband te kunnen leven . In Nederland word het huwelijk voor de burgelijkestand gesloten, tot de dood u scheid. Een eeuwig huwelijk moet gesloten worden door iemand die van God daarvoor het juiste gezag heeft gekregen. Daarom worden tempel huwelijken in de tempels gesloten en worden ze ook wel verzegelingen genoemd. Getrouwe manne en vrouwen die in de tempel als man en vrouw worden verzegeld, kunnen in alle eeuwigheid een echtpaar blijven.

1 reacties:

T.C. zei:

NB bij het burgerlijk huwelijk in Nederland, er wordt wettelijk NIET gezegt tot de dood u scheidt. Dit gebeurd wel in USA en bij kerkelijke huwelijken, maar niet op het stadhuis.
Mijn ma is al 16 jaar trouwambtenaar, so, ik struikel even over dat feitje.
Verder respect!

Een reactie posten