Nog 2 weken.

Weer een drukke week achter de rug. maar het eind van alle voorbereidingen is inzicht. Afgelopen week heb ik bijna alle laatste dingen gedaan en gekocht.

's Woensdags ben ik 's ochtend samen met mijn moeder en een Surinaamse zuster van de kerk naar een Surinaamse toko geweest om wat Surinaamse hapjes te zoeken. Het was heel gezellig en heb weer wat nieuwe dingen over Suriname geleerd. 's avond heb ik nog visite gehad van vrienden dit was hartstikke gezellig.
Donderdags heb ik mijn kamer op geruimd. Dat was echt een werk alle kastjes, laatjes en planken nagekeken over op gehaald en opgeruimd. Vrijdag ochtend heb ik de laatste dingen nog opgeruimd en toen ben ik naar de Tempel geweest. Het was echt onwijs leuk om Elder Boom daar te zien, Ruben Boom is de afgelopen twee jaar in Suriname op zenidng geweest en is vrijdag terug gekomen van zending. Hij had een lange rijs achter de rug en wegenstijd gebrek heb ik hem toen niet heel uitgebreid gesproken dus heb ik hem zondags middag even gebeld en wat dingen gevraagd over zijn zending.
Vrijdag 's avonds had ik een vrijgezellen feestje van Jord Riekwel was erg gezellig hij had niets door dus hij was erg verrast om ons te zien. Het was een hele gezellige avond. Wij hadden een grote oude-oma shirt gekocht en daar met viltstift op de voorkant "help ik ga trouwen" en op de achter kant "laatste vrouwen jacht" gezet en zijn opdracht was het om het hele alfabet aan vrouwen namen te verzamelen van vrouwen in de stad.
Zaterdags was mijn laatste werkdag van af nu werk ik dus niet meer bij TNT-post en per 1 augustus heb ik officeel ontslag genomen. Die avond had ik een verjaardags feestje van Danielle Tollemache dit was ook gezellig en was netzo als vrijdag avond erg laat geword.
zondag was het best warm en benauwd, dit is weer waar ik en zal moeten gaan wennen want in Surinamen is het altijd warm en benauwd.
Vandaag ben ik wezen Zwemmen in de Tongelreep te eindhoven. ik heb het onwijs naar mijn zin gehad. Het weer was mooi en het is een leuk zwembad en het groepje waarmee ik was was gezellig. Ik ben nu wel kapot omdat ik gisteren nacht door de warmt niet veel geslapen heb en de twee nachten er voor nogal laat in bed lag maar ja ik ga nu gewoon lekker naar bed en probeer morgen uit te slapen.

Tot snel,
Jared

0 reacties:

Een reactie posten