Morgen weg. Jovo Kamp was geweldig

jammer genoeg heb ik weinig tijd om uit te weiden over hoe fantastisch en geestelijk jovo-kamp was maar ik vind het genoeg om te zeggen dat het mij en mijn getuigenis heeft gesterkt en dat ik op meerdere moment de geest gevoeld heb.
De Afscheidsdienst vandaag vond ik erg bijzonder en ik ben erg blij dat er zoveel mensen waren.
Morgen ga ik op zending en ik begin nu wel de spanning te voelen ik heb er veel zin in en zal wat laten weten als ik veilig ben aan gekomen.

De komende paar weken zullen er vanwege gebrek aan internet op de MTC minder snel en regelmatig berichten op mijn blog geplaatst worden maar daarna zal het wel weer goed en met regelmaat door gaan.


Groetjes,
Elder (Jared) Croese

1 reacties:

Anoniem zei:

succes op je zending..!! en tot over 2 jaar..

Een reactie posten