Winkelen en een Tempel-Doopdienst

Deze week maar een kort berichtje.

Afgelopen week ben ik veel gaan winkelen, om nog allerlei dingen te halen die ik nog nodig heb. Ik heb nog steeds niet alles wat ik moet hebben, omdat een aantal dingen wat moeilijker te vinden zijn.
Zaterdag hadden we met de jovo's een tempel-doopdienst. Het was echt geweldig de geest was sterk aanwezig en er waren veel mensen, de doopzaal zat stampvol.
Na de doopdienst zijn we naar de film geweest en heb ik Kong Fu Panda gezien. Het was echt een grappige film en ik heb echt helemaal dubbel gelezen (de mensen die mij kennen weten hoe dat er uitziet)
Gisteren was er weer een Jovo Kerkdienst die natuurlijk weer opbouwend was.
Vandaag heb ik gewerkt en de rest van de week zal ik wel weer bezig zijn met voorbereidingen.

Groetjes,
Jared

Tempel-Doopdienst: Wij geloven dat ierdereen bepaalde verordingen nodig heeft om terug te kunnen keren bij onze hemelse vader, daarom heeft onze Hemelse Vader het mogelijk gemaakt dat wij op speciale plaasten (Zijn tempels) plaatsvervangend die verordeningen kunnen doen voor de mensen die zijn overleden en nog niet de mogelijkheid hebben gehad om die te ontvangen, zodat zij zelf kunnen kiezen of ze het aanemen of niet. Een van deze verordeningen is de doop, vandaar Tempel-Doopdienst.

2 reacties:

Anoniem zei:

hey jared,
ik zal je vrijdag wel zien op de dansavond.. maar super dat je een site gaat bijhouden.. hij staat al bij mijn favorieten..:D!
groetjes,

josé van Laarhoven

Anoniem zei:

Hoi Jared,

Even kijken hoe het werkt, zo'n berichtje achterlaten.

xxx mam

Een reactie posten