Diploma binnen






Zoals ik gisteren al lieten weten had ik toen dus mijn diploma uitreiking. Ik vond het veel leuker dan twee jaar geleden bij mijn havo diploma uitreiking al was het als nog best een lange zit, maar gelukkig niet zo erg als bij de diploma uitreiking van kilian. ik was erg blij om mijn nieuwe cijferlijst te zien en te vernemen dat ik mijn natuurkunde cijfer toch verbeterd had en ik daar nu dus een acht voor sta. De laatste vier cijfers van mijn lijst zijn daar door als volgt: acht, acht, acht, negen. Jammer genoeg sta ik geen acht gemiddeld voor al mijn cijfers, maar ja dit heeft ook zo zijn redenen. de voornaamste reden is dat ik vrij weinig voor school gedaan heb de afgelopen paar jaar en een andere reden is dat ik dankzei mijn dyslexie ondanks dat ik daar wel hard voor gewerkt heb een zes voor Frans en een zes voor Duits heb. Voor de rest ben ik wel tevreden met mijn lijst zeker als ik de prijs/kwaliteit verhouding bekijk.
Ik heb me hoe dan ook wel voor genomen om tijdens mijn zending en als ik dadelijk ga studeren een actievere houding te hebben en niet maar een beetje aan te modderen.

voor de rest ben ik afgelopen vrijdag weer naar de tempel geweest, waar voorlopig iedere vrijdag zal proberen te zijn. Dit was natuurlijk weer een geweldige ervaring.Vorige week dinsdag, zaterdag, gisteren en vandaag heb ik weer gewerkt en zondag zat ik weer in de kerk. Afgelopen woensdag ben ik weer bij de GGD geweest voor twee vaccinaties en nu moet ik volgende week woensdag voor de laatste twee hier bij de GGD en dan moet ik de allerlaatste op de MTC halen.

Aanstaande donderdag ga ik naar het Surinaams consulaat in Amsterdam om mijn visum te regelen zodat ik een kopie daarvan daarna zo snel mogelijk naar Engeland kan mailen. Dan kan eindelijk mijn vlieg informatie geregeld worden.

Nou dit was het dan voor deze week, ik hoop dat ik volgende week wat meer de vertellen heb.

Groetjes,
Jared

0 reacties:

Een reactie posten