Ik leef nog steeds en ik ben gezond

Ik houd heel veel van jullie allemaal. Ik leef nog steeds en ik ben gezond.

We hadden afgelopen weekend echt een geweldige doopdienst en bevestiging van zuster Joyshree. Zij is de buurvrouw van de familie W. De Geest was erg sterk aanwezig tijdens de doopdienst en het heeft mijn getuigenis weer opnieuw kunnen versterken van de waarachtigheid van het priesterschap en de noodzakelijkheid van de verordeningen daarvan.

Ik weet door de goede, warme en zachte gevoelens van de Heilige Geest die ik geregeld in mijn hart voel, dat God werkelijk leeft en dat Hij de liefdevolle Vader in de hemel is van alle mensen hier op aarde. Dat Hij van ons houd en ons gelukkig wilt zien hier op aarde en voor eeuwig in de hemel na dit leven, daarom help Hij ons constant. Ik weet dat Jezus Christus onze Heiland en Verlosser is en dat we alleen door Hem te volgen en Zijn evangelie in ons leven toe te passen terug bij onze Hemelse Vader kunnen komen en die volheid van geluk hier op aarde kunnen ontvangen die onze Vader voor ons in petto heeft. Dat we uiteindelijk ook het eeuwige leven zullen krijgen, om met en net zoals God en Christus te wonen.

Ik ben dankbaars voor de invloed die Hij in mijn leven heeft gehad en nog steeds dagelijks heeft en de wonderen die Hij in mij leven uitvoert.

Ik getuige dat ik, zonder enige twijfel, weet dat het Boek van Mormon waar is, dat Joseph Smith een profeet was en dat Thomas S. Monson de profeet van God op aarde is vandaag.

Ik nodig iedereen uit om dit te onderzoeken en door gebed voor zichzelf dit getuigenis te ontvangen en er naar te leven, door gedoopt te worden door het priesterschap in God zijn enige waarachtige en levende kerk hier op aarde.

Ik houd van jullie allemaal en ik spreek jullie volgende week wel weer.

Groetjes,

Elder Croese - Saranan Fasi

0 reacties:

Een reactie posten