Gelukkig Pasen

Hallo allemaal,

Sorry het internet deed heel erg vervelend waardoor ik niet veel tijd meer heb om wat te schrijven.

Ten eerste wil ik iedereen een gelukkig Pasen wensen.

2010-04-05 Vernes DSC03277

Oké dan even snel over afgelopen week.

Algemene Conferentie was geweldig! Ik wil jullie ook aanraden om met elkaar de zondagavond sessie te kijken (kan je via het internet doen) die missen we normaal altijd (in Nederland) maar die was ook echt weer heel erg goed. De rest van de week was weer geweldig. We hadden weer een uitwisseling en deze keer werkte ik weer met Elder Lake. Dat was erg geweldig en ik heb weer veel nieuwe dingen kunnen leren en we hebben weer wat nieuwe onderzoekers kunnen vinden.

Wat ook erg leuk was, is dat afgelopen week en ook de week daarvoor hebben we samen met Jamian kunnen werken (het neefje van president R.) en dat is was echt leuk. Hij is erg enthousiast en van andere mensen waarmee hij gesproken had, hebben we gehoord dat hij het ook erg leuk vind om met ons mee te werken.

Nou dat was alles dan weer.

Ik houd van jullie allemaal. Volgende week hopelijk meer, maar de tijd is nu op.

Groetjes,

Elder Croese - Saranan Fasi

0 reacties:

Een reactie posten