Sneeuw in Nederland ?!!


Ik vond het echt grappig. Toen ik in de bus hierheen zat, hoorde ik op het Nederlandse nieuws dat het gesneeuwd had in Nederland. Dus ik zei dat tegen Elder Ash en we zeiden gelijk ook dat het waarschijnlijk over een paar uur wel weer gesmolten zou zijn. En dan nu krijg ik deze mooie foto's. Wow, volgens mij heeft het in tijden niet zo gesneeuwd in Nederland. Echt mooi. Jammer dat ik het mis want hier is het nog steeds warm en zonnig met af en toe een buitje.

Transfers
Er zijn transfers deze week en mijn collega Elder Ash wordt overgeplaats :(. Hij is echt een geweldige collega en ik heb veel van hem geleerd. Mijn nieuwe collega zal Elder Riding worden. Hij heeft altijd een grote glimlach en van wat ik gehoord heb is het een geweldige zendeling, dus dat gaat helemaal goed komen. Ik blijf dus in ieder geval nog 6 weken (en hopelijk langer) in Kwarasan.

Doopdienst
Ook hadden we een fantastisch weekend. Broeder en zuster Landvreugd zijn gedoopt :D en Rachella is gedoopt. Echt geweldig! We gaan hard werken aan hun families en kennissen en vrienden en natuurlijk gewoon aan alle andere mensen.

Ik moet trouwens echt wat meer tijd maken want door alle drukte overal loop ik nu al flink wat dagen achter met mijn dagboek schrijven en dat is niet goed. Dus als ik daar vandaag nog tijd voor heb zal ik dat doen.

Kortom alles is geweldig. Het is goed om met Elder en zuster Broekzitter en de leden te werken. Ik houd van Kwarasan en de mensen hier, ze zijn geweldig. Ik hoop dat we snel een unit nummer krijgen zodat we wat mensen roepingen kunnen geven, zodat we mensen vaster kunnen laten wortelen in de kerk. Ook was het goed om te zien dat Elmer, een minder actief lid, gisteren weer in de kerk was. Kortom het was een fantastische week!

Ok, even snel een getuigenis en dan snel nog wat foto's proberen te sturen.

Getuigenis
Ik weet dat wij allemaal geliefde zonen en dochters zijn van een liefhebbende Hemelse Vader. Hij wilt dat wij in dit leven gelukkig zijn en eeuwig leven in het leven hierna verkrijgen. Daarom heeft hij vanaf het begin van de wereld zijn kinderen de volheid van het evangelie verkondigd, wat de manier is waarop wij terug bij hem kunnen komen, door middel van de verzoening van Jezus Christus. Hij heeft dit aan profeten geopenbaard en hoewel het meerdere keeren tijdens de geschiedenis van de aarde verloren is gegaan, weet ik dat het vandaag de dag weer op aarde herstelt is door middel van de profeet Joseph Smith. Ik weet dat hij het Boek van Mormon vertaalt heeft door middel van de macht van God. En dat er geen ander boek op aarde is dat ons dichter tot christus zal brengen als wij de leringen erin in ons leven toepassen. Ik weet dat wij werkelijk gelukkig kunnen worden als wij ons aan de geboden van God houden. Ze komen van een liefdevolle Hemelse Vader om ons te beschermen en te helpen.

Nou, veel liefs en groetjes en tot volgende week

0 reacties:

Een reactie posten