Weinig tijd

Ik hou heel veel van jullie allemaal, maar omdat ik veel naar president Robison (de zendingspresident) te schrijven had, heb ik maar 5 minuutjes om naar jullie te schrijven, sorry.

Geen foto’s

Sorry, in dit internet café weer geen USB toegang en ook heb ik nog geen foto’s om te sturen.

Afgelopen week

Afgelopen week was weer een week hard werken. Pa hartstikke bedankt voor je e-mail, ik weet nu wat we verkeerd aan het doen waren. We waren wel aan het proberen om met de inactieven leden te werken, maar meer om hen mee te krijgen naar andere afspraken, in plaats van ons echt op hen te focussen en dan door hen nieuwe onderzoekers te krijgen. Dank je wel.

Gebiedsconferentie

Afgelopen zaterdag en zondag hadden we een gebiedsconferentie van de Caraïben en daar hebben we de gelegenheid gehad om te horen van President Eyring (raadgever in het Eerste Presidium) en van Elder Bednar (lid van het Quorum der Twaalf Apostelen). Dit was echt onwijs bijzonder en de Geest was echt sterk. Op zaterdag tijdens de priesterschap dienst deden ze weer het vragen stellen. Dit was echt bijzonder hoe de leden in Jamaica de vragen stelden die door de hele Caraïben nodig waren.

waterputToch nog een foto. Hier is te zien hoe Elder Croese hun sleutels opvist die in deze waterput waren gevallen. Deze is gehaald uit een slideshow die te zien is op de website van de vrouw van de zendingspresident.

0 reacties:

Een reactie posten