Verjaadag Elder Croese

Op 29 oktober wordt Elder Croese 19. Nu is het vieren van je verjaardag natuurlijk altijd een leuke aangelegenheid, met cadeautjes en het gezelschap van al je vrienden en familie. Nu Jared op zending is en als Elder Croese in Suriname werkzaam is, zal hij zijn verjaardag helaas moeten vieren zonder ons allemaal.

We daarom een oproep doen aan iedereen die dit leest, om op de een of andere manier iets van je te laten horen. Dit kan zijn door het sturen van een kaartje of het achterlaten van een berichtje op deze blog. Het opsturen van cadeautjes zal Elder Croese natuurlijk ook uiteraard niet erg vinden. Op deze manier willen we ervoor zorgen dat hij zijn verjaardag toch nog kan vieren in het bijzijn van al zijn vrienden en familie.

Kaartje sturen
De post in Suriname is helaas niet zo goed georganiseerd als hier in ons luxe Nederland. Wanneer je Elder Croese een kaartje voor zijn verjaardag wilt sturen, kan je dit het beste zo snel mogelijk doen. Op die manier is de kans dat hij het voor kerst ontvangt redelijk aanwezig. Brieven en kaartjes kunnen gestuurd worden naar:

Elder Jared Croese
P.O. Box 2932
Paramaribo
Suriname

Voor een normaal kaartje moet hier een postzegel van €0,92 op. Vergeet ook niet 'Priority' op de brief/kaart te schrijven.

Bericht Achterlaten
Het achterlaten van een berichtje hier is natuurlijk ook een mogelijkheid. Het is aan te raden om dit voor 27 oktober te doen, aangezien hij dan onze verjaardagswensen op zijn voorbereidingsdag voor zijn verjaardag kan lezen. Het achterlaten van een berichtje kan je doen door op de volgende link te klikken: Reactie Verjaardag Elder Croese

Op de pagina die dan volgt kunt u onder "Laat een reactie achter" uw bericht typen. Onder het reactievenster ziet u een combinatie van letters die iets vervormd zijn. Typ in het veld "woordverificatie" de letters die u daar ziet staan. Daarna moet u onder "Kies een identiteit" een naam kiezen. Voor degene die niet helemaal begrijpen wat hier moet gebeuren, adviseren we te klikken op het rondje voor "Naam/URL". U kunt hier dan uw naam typen in het vakje achter "naam". Als dit gedaan is kunt u het berichtje versturen door op de knop "Reactie publiceren" te klikken.

Pakketje sturen
Bent u van plan om Elder Croese een pakketje te sturen. Neem dan aub contact op met zijn ouders. Dit omdat zij manieren weten om goedkoper pakketjes te versturen naar Suriname. Eventueel kunnen meerdere pakketjes gezamelijk verzonden worden, wat ook in de kosten zal schelen.

Alvast bedankt!

11 reacties:

Anoniem zei:

Hey Jared
Een hele fijne verjaardag daar in Suriname. Het is wel een stuk rustiger hoor zonder jou bij opa en oma.
Jeddy en ik wensen je nog veel succes en plezier daar en we gaan je regelmatig volgend via deze site.
Groetjes Jeddy, Tamara, Alyssa en Duncan

Anoniem zei:

Hallo Jared,
Omdat ik niet weet of mijn kaart op tijd aan komt, wil ik je via dit berichtje een hele fijne verjaardag toe wensen en nog veel succes en plezier.
Groetjes van ons allemaal,
Gerda.

Anoniem zei:

Haaaai jared!!

Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag!! Dat komt vast wel goed met al dat lekkere eten daar!!
Ik zal een liedje voor je zingen haha!!

Ik hoop dat je het nog heel erg naar je zin hebt daar!!
Ik mis je wel hor!! Zeker nu we geen dansen meer hebben!!
Nog heel veel plezier en succes met alles!!


Groetjes en een dikke knuffel, robbert en kim
chico en lady

ps: ik moest van mijn moeder nog even zeggen dat het berichtje van gerda van haar is en niet van andere gerda haha...

Kilian zei:

Hey Jared,

Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Het weer daar in Suriname zal wel "iets" anders zijn dan dat je gewend bent op je verjaardag.

groetjes,
Kilian

Anoniem zei:

Hoi Jared :)

Van harte gefeliciteerd he alvast met je verjaardag!!! Je doet fantastisch werk daar :D Heel veel succes en plezier nog. Tot schrijfs!

Liefs Concetta

Anoniem zei:

hallo Jared
Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst.Ik lees dat je het erg naar je zin hebt
daar.Veel plezier nog daar

Groetjes Ron,Selma,Desiree,Sebastiaan en Sven

Anoniem zei:

Lieve Jared,
19!
Van harte gefeliciteerd!
Wij vieren hier ook een beetje feest voor jou!
Heb je het naar je zin? Het is, zo te lezen, goed om op zending te zijn. Het is erg opbouwend om zulke geweldige zendingservaringen te hebben. Wij wensen je veel zegeningen voor jou , je medezendelingen en de mensen die je mag dienen.
Veel liefs,
Karin , Borkan en Noer
Krijg je nog taart vandaag?

Hoi Jared,
Vele groetjes en God's speed zon in je gezicht en de wind in je rug zodat je altijd komt waar je nodig ben. Nog een fijne laatste verjaardag in Suriname.

Peter en Marian en youri
en Elder Mike Speks

Gerda zwijnenburg zei:

Hoi Jared,

Alvast van Harte gefeliciteerd met je 20e verjaardag.
Je volgende verjaardag komen we zeker taart bij je eten!
Een hele fijne dag en nog veel succes.
Groetjes, Gerda, Theo, Rick, Kim & Robbert.

Unknown zei:

Jared,
Wat is het ongelofelijk lang geleden dat ik jou gesproken heb!
via via, ben ik op jouw Blog terecht gekomen en zag dat je bijna jarig bent.
Ik wilde je dan ook bij dezen een hele fijne verjaardag wensen.
Ik hoop dat je een leuke tijd hebt in Suriname! En dat het goed met je gaat.. Ik hoop je natuurlijk nog eens te spreken.

Groeten,
Jeffrey

P.S. als je wilt mailen kan dat via jeffrey.schotte@gmail.com

Anoniem zei:

Hallo Elder Croese,

Ik ben een onderzoeker uit Utrecht en ik lees altijd je blog. Vandaar dat ik je wil feliciteren met je verjaardag. Mogen je wensen uitkomen. Ik wens je vooral veel gezondheid toe en een verdere fijne zending.
Groetjes,
Anja Rebber

Een reactie posten