Vacinaties

Ik ben echt een verzamelaar, ik ben nu alle audio bestanden die er te downloaden zijn van lds.org en byu.edu aan het downloaden zodat ik die tijdens het werken kan luisteren en zodat ik die mee kan nemen op zending. Ik kijk er echt van op hoeveel geweldige en inspirerende toespraken en muziek er verkrijgbaar is op internet. Ook kan ik van Richard "talktapes" die hij tijdens zijn zending verzameld had kopieren en zou ik van Joeri, die net terug is van zending, wat muziek kunnen kopieren die hij tijdens zijn zending heeft geluisterd. ik ben nog lang niet klaar en heb nu al over de 10 GB aan toespraken, audiobooks en muziek.
Afgelopen woensdag ben ik naar de GGD geweest om de eerste set injecties te halen nadat ik mijn oproep terug heb, voor dat ik mijn zendingspapieren opstuurde heb ik een DTP herhalingsinjectie gehad en twee van de drie twinrix (hepatitis A&B) vaccinatie gehad. afgelopen woensdag heb ik een buiktyfus-, de eerste van 3 rabiës (hondsdolheid) en een gelekoorts vaccins gehad, nu krijg ik aanstaande woensdag mijn tweede rabiës vaccin en waarschijnlijk een kinkhoest- en een meningokokken vaccin hebben , dan moet ik na een tijdje nog terug voor mijn laatste rabiës vaccin en dan zal ik in de MTC mijn laatste twinrix moeten halen omdat ik die vanwege de tijd die tussen de eerst en de laatste moet zitten net niet hier in Nederland kan halen. zoals jullie dus horen word ik me een parij lek gestoken , voordat ik een maal wel kan. Zelf vind ik het allemaal wel best, want ik heb er geen last van en ik heb liever nu een prik, dan dat ik dalijk ergens een enge ziekte op loop waar je bij de meest ook nog dood aan kan gaan. het enige nadeel is dat het allemaal nog al een prijzig verhaal is maar ja, daar had ik al rekening mee gehouden.
Natdat ik naar de GGD ben geweest heb ik een herkansing natuurkunde gemaakt, tijdens het maken dacht ik wel dat het niet dat beetje beter was gegaan dan de vorige keer, maar toen ik het eenmaal thuis gekomen nakeek begon ik er erg over te twijfelen ik denk zelfs dat ik het net niet verbetert heb, of zelfs slechter gemaakt.
Afgelopen vrijdag ben ik voor het eerst door de tempel geweest voor mijn eigen endowment, het was echt geweldig, wat is de tempel een fantastische plaats zeg, ik weet zeker dat tempels letter lijk de plaats zijn op aarde waar je het dichtst bij onze hemelse vader kan zijn, de geest daat is zo sterk, het is echt een geweldige plaats en ik wil iedereen aan moedigen om er voor zo ver mogelijk er regelmatig naar toe te gaan, en als je dat door omstandigheden niet kan ik wil ik je aansporen om de nodige veranderingen in je leven aan te brengen zodat je wel kan gaan. Ik weet dat het het huis van de Heer is en wil nogmaals iedereen op het hart drukken om regelmatig de tempel te bezoeken.

“I wish to say to everyone here, come to the temple. Live worthy to come to the temple. Live the commandments of God so that you may come to the temple. Do those things which will make you eligible to serve in the house of the Lord. It has been built for you, my brothers and sisters, that you might have the opportunity of coming here and receiving the wonderful blessings that can be had nowhere else in all the world, except in other temples, where you may be sealed together as husband and wife, where your children may be sealed to you, where you may work in behalf of your forebears, who have gone beyond. That great and marvelous and wonderfully unselfish work occurs in the house of the Lord. Come to the temple” (meeting, Aba, Nigeria, Aug. 6, 2005). Gordon B. Hinckley, “Inspirational Thoughts,” Ensign, Sep 2007, 4–8
Zaterdag heb ik gewerkt en heb ik 's avond gezellig naar het drama wat Nederland - Rusland heet gekeken, wat speelde het Nederlandse team slecht zeg, echt niet eens half zo goed al in de drie wedstrijden daar voor.
Zondag vierde mijn pa zijn verjaardag dus is er wat familie geweest en heb ik een aantal keer bijna liggen maffen omdat ik die ochtend pas om half 2 in mijn bed lag. voor de rest was het wel gezellig.
Ik heb een paar kleine dingetjes op mijn blog veranderd, er staat nu een foto naast mijn profiel (dit is de foto die de bisschop genomen heeft en die op mijn zendingspapieren zit en die ik ook naar de liahona (kerktijdschrift) heb gestuurd), ik hoop binnenkort een leukere foto te plaatsen, maar dat komt wel. Ik heb wat links toegevoegd aan de lijst met sites van de zending omdat ik er achter kwam dat de vrouw van de zendingspresident die had aangemaakt om dingen ordelijker te maken. ik heb de lijst met blogs van andere zendingelingen veranderd, zodat je nu kan zien wat en wanneer ze het laats op hun blog hebben gezet. ik heb een stukje over die recepten aangemaakt ondermijn profiel, zadat het snel zicht baar blijft, dit omdat ik er tot nu nog geen reactie op het gehad, volgende maand zal het ook in de wijkkrant staant en ik hoop dan wel wat recepten te ontvangen. ook hbe ik de volgorde van de verschillende items aan de rechter kant van mijn blog veranderd. ik wil misschien ook nog het uiterlijk veranderen, maar daar heb ik mijn broers hulp voor nodig.

Dat was het weer voor nu, tot snel en in iedergeval tot volgende week.

Groetjes,
Jared Croese

0 reacties:

Een reactie posten