Brief van de zendingspresident

nou er is al weer een week voorbij. wat ging dat snel zeg afgelopen week heb ik mijn eindexamens afgemaakt, dinsdag had ik mijn engels eindexamen die onwijs goed ging maar mijn wiskunde examen de dag er na ging voor mijn gevoel zelf nog beter. ik heb echt het gevoel of deze week voorbij is gevlogen (dat belooft wat voor de volgende paar weken) dinsdag en woensdag ben ik natuurlijk bezig geweest met mijn examens zo goed en kwaad als het leren ging en woensdag avond toen ik met mijn ma even boodschappen aan het doen was hebben we gelijk een nieuwe stropdas gekocht :D ben er echt blij mij, ik vindt hem in ieder geval erg leuk. veder heb ik deze week niet veel aan zendings voorbereiding gedaan. Donderdag met Léon naar de bios ben geweest naar de nieuwe Indiana Jones en voor de rest ben ik overdag bezig geweest met spaghetti koken en de instituut les van die avond door te nemen, die natuurlijk weer onwijs leerzaam was. Het ging over de geestelijke schepping en de val. Ook heb ik toen mijn camera besteld die vrijdag 's avonds bestelt werd dus van af binnen kort zal ik een berg foto's online zetten van mijn papieren en dergelijke en natuurlijk ook een paar van mezelf (ook al heb ik daar een hekel aan) . vrijdag was Ramona 's ochtend even lang geweest en ben ik de rest van de dag bezig geweest met het huis schoon maken en spelen met mijn nieuw foto camera . Zaterdag heb ik een onwijs leuke dag gehad in movie park Germany waar we met het gezin en Wilco en Coby en de kids naar toe zijn gegaan was echt gezellig in allerlei verschillende attracties geweest en een aantal keer flink nat geworden in de water attracties maar ja het weer was redelijk dus ik was snel genoeg weer droog. het was echt een gezellige dag maar ik was toch wel moe toen we 's avonds thuis kwamen aangezien we vroeg weg waren gegaan en daar de hele dag bezig zijn geweest en laat weer thuis kwamen. Jammer genoeg heb ik daar niet veel foto's van kunnen makken omdat ik de vorige dag zo lang met mijn camera had zitten vogelen en tijdens de heen reis ook ging de accu tijdens de heen reis leeg waardoor ik in het park veder geen foto's heb kunnen maken. Zondag ben ik met de tempel lessen begonnen samen met Kilian. We hebben van de Bisschop de eerste en tweede tweede les gehad dus dat schiet gelukkig snel op zodat ik nog een aantal keer naar de tempel kan voor dat ik op zending ga. Die avond hadden we ook nog een haardvuuravond van de wijk die gegeven werd door Zr. Leonie S. het ging over de berg des heren (wat vaak als symbool voor de tempel gebruikt word) en over de vergelijking tussen het voorbereiden om een bergwandeling/klim te maken en de voorbereidingen die je nodig heb om naar de tempel te gaan. Dit was echt een interessante en leerzame haardvuuravond aangezien ik met op het moment ook aan het voorbereiden ben om naar de tempel te gaan.
Vandaag was weer een bijzondere dag. vanaf vandaag staat mijn wekker op zendelingen tijdstip (6:30) en zak ik dus alvast proberen te wennen om zo laat wakker te worden. ik was van ochtend wel voor mijn wekker wakker maar ben daar na na mijn wekker weer een paar keer in slaap gevallen waardoor ik er als nog maar 1,5 later uitkwam, dus zal ik misschien voortaan ook wat eerder mijn bed in moeten. ook ben ik begonnen om het studie schema van de zendelingen te volgen en dus 's ochtends twee uur in de schriften of predik mijn evangelie te studeren. maar tijdens dat ik in het tweede uur bezig was met studeren in predik mijn evangelie kwam een meneer van FedEx aan de deur met een dikke envelop voor mij :D daar in zat een brief van mijn zendingspresident aan mijn ouders en ook een brief van de zendingspresident aan mij, en een hele lijst met dingen die ik zo spoedig mogelijk naar Trinidad op moet sturen. een aantal van die dingen zijn : een stel pasfoto's in zendingsoutfit, een kopie van mijn paspoort, een certificaat van goed gedrag en paar geboorte aktes. over de rest wijd ik binnen kort wel uit en ook over alle regels die ik heb gekregen over hygiëne en het voorbereiden van voedsel en water door zo in de West Indies. maar dat vertel ik wel als ik een stel foto's plaats van al die papieren die ik heb gehad.

Nou dat was het weer voor vandaag binnenkort weer meer en dan ook foto's

Groetjes,
(Elder) Jared Croese

0 reacties:

Een reactie posten