Geslaagd, Recepten, voetbal enz.




















































Kunnen jullie het al geloven ? wat een uitslagen allemaal hè bij het EK, zelfs ik als anti-voetbalman vind het geweldig als het Nederlands team het zo goed doet, dan heb ik toch wel een beetje Hollands trots. De laatste wedstrijd die tegen Frankrijk 4-1 echt niet te geloven. We zaten het hier thuis met een groep vrienden te kijken echt geweldig.
Zoals jullie zien heb ik eindelijk wat foto's weten up te loaden als goed is heb ik de titel van het plaatje dusdanig aan gepast dat het duidelijk is waar het over gaat. een aantal dingen wijzen dus ook terug naar wat ik vorige weken heb geschreven.
Ook afgelopen week heb ik weer extra gewerkt dus dat gaat wel lekker aan zo ik vergeet tekens om mijn ontslag brief uit te typen en in te leveren maar dat hoop ik deze week voor elkaar te krijgen. want vanaf 1 augustus stop ik met werken bij de post, dan ga ik de week daarna op jovokamp en de maandag of dinsdag daarna ga ik al weg, het komt nu allemaal wel steeds dichter bij en ik krijg er eigenlijk alsmaar meer zin in.
Afgelopen dinsdag heb ik met mijn ma een multomap gekocht om mee te nemen op zending. Hierin wil ik een recepten verzameling aanleggen tijdens maar nu ook nog even voor dat ik op zending ga. Dus ook voor alle mensen die mijn Blog lezen als jullie de tijd willen nemen en mij blij willen maken zouden jullie je favoriete recept op willen schrijven en dat het liefst met met een foto van jezelf en of je gezin en een foto van het gerecht aan mij willen geven of naar mij toe willen mailen. (voor de gene onder jullie die niet lid zijn van de kerk van Jezus christus van de heiligen der laatste dagen zou ik het op prijs stellen als je er op zou letten dat het recept dat je me geeft of mailt wel LDS-proof is, dus dat het geen koffie, thee en/of alcohol bevat, zodat ik er wel wat aan heb.)
Donderdag kreeg ik dus te horen dat ik geslaagd ben, ik had heel eerlijk ook niets anders verwacht. mijn voorlopige cijferlijst staat er ook bij dus als je geinteresseert ben dan kan je mijn cijfers bekijken, het is wel een goede lijst maar ja ik ben er niet helemaal tevreden mee. ik ga in ieder geval woensdag natuurkunde herkansen om te kijken of ik dat cijfer van een 7,4 gemiddeld in ieder geval op kan halen naar een 7,5 gemiddeld en het liefst nog hoger, en voorde rest kan ik er niets aan doen en het alleen jammer vinden dat mijn scheikunde net een 8,4 gemiddeld is en geen 8,5 en vindt ik het nog steeds heel stom dat het me niet lukt om een 8,0 gemiddeld te staan voor al mijn cijfers dit komt voornamelijk door mijn Frans en Duits cijfer , maar dit zijn de enige twee vakken waar ik onder andere door mijn dyslectie moeite mee heb.
Zondag hadden we weer Jovo-kerkdienst in gouda, Dit keer kwam er een zeventiger en zijn vrouw spreken Elder en Sister kerr uit schotland. Het was echt geweldig en opbouwend, het ging over van alles en nog wat van hoe de kerk er wereldwijd gezien voorstaat tot hoe we innerlijke kracht kunnen ontwikkelen en onze getuigenissen kunnen versterken, en natuurlijk kwam het onderwerp trouwen ook weer naar voren. Wat is Elder kerr een boeiende en vooral grappige spreker zeg en zijn vrouw is zeker niet minder enthousiast ik heb er echt van genoten.
Voor de rest ben ik deze week weer met van alles en nog wat bezig geweest, ik probeer steeds lijstje te maken met dingen die ik nog moet doen zodat ik het niet vergeet, want mijn hoofd loopt over van alle kleine dingen die ik nog moet doen, schrijven, lezen, kopen enz. dus ik probeer langzaam een orde in die chaos te scheppen.

Groetjes en tot snel,
Elder Jared Croese

ps. ik zag net dat de opmaak van de foto's de rest van de opmaak verziekt, ik kijk binnen kort wel hoe ik dat kan oplossen.

0 reacties:

Een reactie posten