Uitgeschreven uit Suriname

 

Ik ben trouwens vandaag uitgeschreven uit Suriname. Ik kreeg geen apart certificaat van ongehuwdheid (de mevrouw wilde die niet geven), maar ik heb mijn inschrijvings en uitschrijving formulier die beide vermelden dat ik hier ongehuwd ben ingeschreven en uitgeschreven, dus ik denk dat dat wel goed zit. Elder Merto verteld dat mocht het om wat voor reden dan ook niet goed zijn dan kan ik hem altijd bellen en zal hij zien wat hij voor mij kan doen.

Oké voor de rest heb ik het echt heel druk omdat ik nog veel info moet sturen naar het zendingskantoor.

Maar de week was echt goed. We hebben hard gewerkt en bijna iedere avond veel regen gehad. We hadden afgelopen vrijdag een zone vergadering en dat was weer erg gezellig. Tegenwoordig zien we de andere zendelingen niet zo vaak meer, dus het was erg gezellig om ze allemaal weer te zien en te spreken. Elder Roepers en elder Lake, onze zoneleiders, hadden afgelopen week een paar dagen doorgebracht in Trinidad om daar samen met alle andere zoneleiders door president Gamiette en de assistenten getraind te worden.

Ze hebben met ons een beetje gedeeld wat ze daar geleerd hebben.

Nu moet ik echt stoppen anders heb ik niet genoeg tijd voor de rest, sorry.

Ik houd heel veel van jullie allemaal en verheug me in de volheid van het herstelde evangelie dat ik hier aan de mensen, mijn broers en zusters, bekend mag maken. Het is werkelijk een wonderbaar werk en een wonder, als een steen die zonder mensen handen is los gemaakt die voort rolt tot het de hele wereld omgeeft.

Ik ben zo dankbaar voor de vrede en het geluk dat dit geeft in mijn leven.

Groetjes,

Elder Croese - Saranan Fasi

0 reacties:

Een reactie posten