Laatste post / last post

Beste allemaal,
Aangezien ik nu al meer dan anderhalf jaar terug ben van zending en gezien het feit dat het me tot nu toe niet gelukt is om deze blog bij te houden zal ik definitief stoppen met deze blog en zal ik verder gaan met het sporadisch bij houden van mijn nieuwe blog dit blog zal open blijven staan zodat mocht iemand geïnteresseerd zijn ze het altijd nog kunnen bekijken.
***English***
Dear all,
Because I've been back from my mission for more than one and a half year, and because I've not been able to regularly write new post for this blog. I will stop maintaining this blog and I will continue to write posts for my new blog once in a while. This blog will stay open so that anyone who might be interested will still be able to read everything

0 reacties:

Een reactie posten